לוגו בחינם. יש חיה כזו?

הבוקר קיבלתי במייל את המלל הבא:
"לוגו ב-199 ש"ח ולמזמינים עד סוף פברואר – תמונת קאבר וכרטיס ביקור מתנה".

אולי לעסק קטן ולא מנוסה בתחילת הדרך המבצע הזה נשמע קורץ.
200 ש"ח ויש לכם כבר חצי מיתוג בכיס.
אבל אני חייבת חייבת חייבת (!) להסב את תשומת לבכם למקרה קלאסי של "הזול עולה ביוקר".

לוגו הוא המוצר הראשון שעסק שמעוניין במיתוג צריך. הוא הלב. דרך מה שהוא משדר מקבלים מושג ראשוני לגבי מי שעומד מאחוריו, ממנו נגזרים יתר החומרים המיתוגיים והוא מכתיב את הנראות.
לוגו הוא אתגר עיצובי גדול, הוא לא משהו שנעשה כלאחר יד. אל תקלו ראש בנושא מאחר ואינכם רוצים להחליף מיתוג כל יום.
כשעוברים תהליך מיתוג כמו שצריך, כזה שמלווה באפיון עיצובי ומחשבה שיווקית – ממקבלים מוצר איכותי שמלווה אתכם וגדל איתכם ועם העסק.
לוגו טוב הוא לוגו זכיר, טביעת האצבע שלכם, שנחרטת ללקוח בראש ומבדלת אתכם.

הגדיל לעשות הוגה המבצע ובאותו מחיר גם מעניק שני מוצרים נוספים שכבודם במקומם המיתוגי מונח.
לא אכביר במילים וודאי הבנתם מה עמדתי בנידון, אז אסיים במשפט שאתם בטח מכירים: "אז…שלא יעבדו עליכם…"